Saturday, 5 May 2012

Mahalkah Harga untuk Bertudung 'Labuh' ??

Assalamualaikum reader......

ha... MAHALKAH HARGA BERTUDUNG LABUH?

nie yang Syushu nak ulas sikit....

orang kata setiap perubahan tu perlukan pengorbanan dan setiap pengorbanan tu pasti ada cahaya disebaliknya..

tapi pengorbanan yang kita lakukan nie bukan perkara sedih ye.. pengorbanan yang bakal kita lakukan ini adalah hijrah kita untuk menjadi lebih baik

hati sentiasa meronta-ronta bila berpakaian. ish.. seksi sangat ke, agak-agak lelaki pandang tak? semua tu Syushu ambil kira sebab kalau boleh bila  Syushu ke mana mana biarlah kehadiran tidak disedari, diperhati dan sebagainya

nak bertudung labuh tak mahal.. selagi kita kretif dan berinovasi untuk melakukan perubahan terhadap tudung yang kita pakai. ada yang kata kalau bertudung labuh nie tak dapat berfesyen.... sapa kata?

dengan pashmina pun kita boleh berfesyen + labuhkan dia


kalau dulu, tak terfikir pulak nak pakai gini, boleh buat gini. cuma pakai stail yang orang lain pakai je... bila tengok ustaz don punya ceramah, nak pakai selendang boleh tapi
tutup dada
tutup belakang
tutup tepi tangan tu
terfikir pulak, camna nak labuhkan tudung, adoi.. senang je rupanya berfesyen yang boleh tutup ke semua diatas

PAKAI TUDUNG LABUH TAK MAHAL, CUBA TEROKAI ALMARI ANDA DAN ANDA KAN TEMUI SESUATU DIDALAMNYA

labuhkan tudung termasuk dalam ciri ciri menutup aurat yang sempurna
  • Labuhkan baju
  • Labuhkan tudung
  • Longgarkan baju 
  • Longgarkan seluar
  • Labuhkan tangan baju
  • Longgarkan kain
  • Pakai sarung kaki/stokin 
♥♥ Tudung labuh tak wajib pon awak, yang wajib tutup aurat , tapi orang yang tutup aurat sudah semestinya akan melabuhkan tudungnya ♥♥



notakakicinta: sebetulnya bertudung labuh., KUATKAH AKU?

3 comments:

Myza Mubean said...

hai awak... sorry nyibuk kat sini... hehehehe... awak tnya saya ttg wishlist tu kan?? awak buka entri ni then klik dekat amalina land tu... selamat mencuba :)

Myza Mubean said...

http://diariesaya.blogspot.com/2011/12/edit-blogger-yg-buruk.html

mencari pelangi said...

nice try.. love it !! :)