Friday 7 September 2012

KERANA AKU CINTA DIA

Assalamualaikum...

bertemu kembali para pembaca sekalian..


KERANA AKU CINTA DIA

kerana aku cintakan dia, aku relakan dia pergi.............

cuba dengar balik bait bait lagu kisah hati oleh alyah...

cinta kau dan aku, takkan mungkin bersatu

kerana aku cintakan dia, aku ingin lihat dia bahagia....

kerana aku cintakan dia, aku ingin lihat dia berjaya....


kisah cinta... tidak semestinya berakhir dengan bahagia....

jadi... aku ingin lihat kebahagiaan dia jika bukan aku yang boleh membuatkan dia bahagia....


Tuhan.... tolong jagakan dia untukku... kerana aku tak mampu untuk bahagia kan dia dengan dayaku, dengan hatiku,.... hanya doa mampu kukirimkan.... amin.....


notakakibusuk : post nie da lame simpan dalam blog nie, ditulis smase aku rindukan dia.... YA Allah.. lindungilah dia walaupun dimanapun DIA berada....

No comments: