Saturday 18 May 2013

CANTIK VS BURUK

Assalamualaikum semua...

uuh... blog nie kalau dijadikan buku mau habuk tebal se inci...

cantik VS buruk,

ape yang cantik dan ape yang buruk??

hahahaha....

ni chek nk habaq ang....

default picture cantik, update gambar cantik2 pun memainkan peranan aku habaq angpa semua...

SEMUA TU MEMPENGARUHI POPULARITI ANDA DI LAMAN SOSIAL....

upload gmbar comey lotey wlaupun dlm real life x comel macam tu pun boley je raih populariti awokk...

tapi kalau awookk tu upload gmbar buruk je, kompen sapa pun x pandang awok melainkan kawan2 awokk...

tapi apa buruknya slalu update gambar cun melecun, vas gedavas, di laman sosial...

hahaha... mentang2 baru blaja 1CitiZen kan...

meh sini aku habaq angpa yang tak tahu tu...

anda telah mendedahkan diri anda dengan gangguan seksual yang dilakukan oleh individu - individu tak sepatutnya...

secara x sengaja anda telah menggalakkan diri anda utk menjadi salah satu bahan utk di 'fapping' oleh manusia - manusia yang .... (tak tahu nk gelarkan mereka ape)

actually aku pun x taw perkataan fapping smpailah ade seorg cikgu aku nie (cikgu atkins) post kt fb die suruh bebudak perempuan stop uploading gmbar2 menghairahkan sbb ramai lelaki akan save picture n jadikan sumber utk 'fapping'....

ha.. klu nk taw fapping tu ape google le sendiri , xkan nk citer *%#%$ kat sini pulaks...

ok then....

tujuan aku update status sebab falling in love with kembar kwang soo kat UUM nie....
u'r mR.ceria :) thank you u recognize me
just 3 times we will be meeting in class, then ..... oh it's hurt my heart

comel time pakai tribal 
(hasil undian ramai: sebab dapat like ramai kawan lelaki)
mr.Ceria pertama kali like pic and recognize aku nookkksss
actually this was my first and feberet tribal, senang pakai x payah gosok, besar and labuh boley design ikut suka hati aku

nampak sangat biasa time pakai bawal..... actually aku nie jenis susah pakai bawal sebab warna bawal sangat terhad, saiz juga.. gila xxxl nk pakai bawal 40 inci, nk sorok mana aset aku tu... aku kan suka blok blok color nie... klu pakai tudung jenis ni lantak hang la cap tudung kena tiup ke, kemek ke, seee.... (abaikan muka yg sah macam kakak aku tu, adik beradik kan)
nampak sangat 2 biasa bila pakai mcm nie... truthly bila aku mls nk bersiap or melawa aku akan pakai macam nie walaupun tempat aku nk g tu sejauh Rawang dan sejauh Alor Star.



1 comment:

cik kaca mata said...

spe mr.ceria akak cinta..tak story pown??Incek baru kew??hehe
>_<