Thursday 26 April 2012

ku kan menanti

Assalamualaikum...

besawang sawang sudah blog nie ye... + lagu jiwang tuh.

sapa suka lagu nie angkat idung... hehehe... > yg nie jgn buat sebab t muka cam ehem ehemlah

lagu kesukaan masing2 mesti lain kan... those yg x suka tu jgn macam macam ya. AMARAN!! hahaha. gurau je...

tajuk lagu bukan main.... refresh balik kat mana 1st dengar lagu nie.... mestilah dari cik romate... jatuh cinta sama ini lagu kenapa? semuanya mesti bersangkut paut dengan hati dan perasaan kan? hihi...

lagu nie ditujukan buat si dia yang pernah bertahta dihati. kepada dia yg membuatkan diri ini tertonggeng tonggeng, tersebut2 dsebagainya....

ade kengkawan yang nak taw ape penghujung cerita ini?
ku kan menanti meski penantian yang panjang
actually hanya Allah je yang tahu penghujungnya. adakah dia jodoh? masih menjadi tanda tanya. sebab JODOH ITU RAHSIA


buat si dia, saya masih menanti tapi penantian ini bukan dengan 1001 pengharapan ia akan mendapat balasan. penantian ini membuatkan saya menahan diri dari sebarang perasaan halus yang boleh mengusir awak dari tempat awak di hati saya.chewaaah. geli mak dengar. ..ok serius sekarang,

kesimpulannya.... saya akan menanti dan menperbaiki diri saya dengan lebih baik.....

adakah JARAK itu akan memisahkan kita selamanya? wa'allahualam....

notakakicinta : kalau umur 25 tahun takde sape berjaye curi hati nie or x jumpa jodoh sendiri, ingat nak suruh ibu n ayah carikan jodoh... hi3....

2 comments:

Anonymous said...

awesome block

syuhadahshukur said...

bese2 je... btw tq singgah... ;p