Thursday 8 November 2012

cerita cinta

Assalamualaikum readers...

maybe NOVEMBER is lucky month to LOVE

its it??

okela... lama tak update blog tentang personal life nie kan> memang lama dah pon blog nie bersawang. klu bela rumput dh jadi lalang... -_-

harinie nk story skit tentang seseorang yang secretly love me. suka saya > tak tawla suka dia tu serious ke tak?? sbb bagi aku klu bercinta tu terus biar serious taknak main main.

kami dah kenal agak lama... sekarang nie dah 21tahun.. means aku dan dia dh kenal hampir 6 tahun... kalau dulu memang suka gitu2 kat dia. biasalah alam persekolahan. minat kat orang dan jamu mata tu biasa kan?

kami continue study kat tempat yang sama. matrik yang sama.(lain kuliah) dan universiti yang sama. sama course pulak tu.

seseorang penah menyakat..... blh dikatakan cikgu bg syushu la yg jodoh aku kuat dgn dia. ( ada apa2 dgn dia tu yg plan dpt u and matrik sama), tapi kami x plan pon nk sama2.. tp dapat sama. seriously terkejut bila dia dpt u dan course yang sama

1. apa pandangan anda bila seseorang yang anda kenal a.k.a kawan mcm tak kenal je anda.... terserempak pun boleh macam tak perasan.sedih kan? so aku pun buang perasaan yang ada > mind set, dia mesti tak suka kat aku

2. klu sblm nie, korang msg dia nk tnye pasal study ape2la ttg assigment ke ape ke die jawab sepatah. > macam mls layan.... tetibe.. dia boleh bg sms selamat hari raya haji ++++ layan msg n pertanyaan siap mention mknn feberet lagi... x pernah seumur idop syushu kawan laki ckp mknn ape yg dia suka. kwn2 laki korg penah tak?

3. dia tegur korang yang dah mula dress up. > dia tego aritu : ain, ko pakai gincu ye.. oohh dah pandai ye skrg.. ko ade suka sape2 ke? tobat aku nk gtaw dia aku suka sapa

4. dia mcm dah mula nk share ape2 dgn korang > lecture bagi handout tak cukup, dia bg paper die kat ko tnpa diminta n disuruh. even kwn korg yg dok betul2 blakang dia pn dia still nk bg kat korg.. pelik kan...

5. seriously ko ajkla dia p mana2 or kawan dia ajk lepak n makan dgn korang. tobat taknak ikot... and dia blh pulak ikot kan?? > kebetulannye time tu aku tak g >>

6. tga2 kawan2 rancak sembang dia blh tnya > eh.. budak tu bagi respon tak. kawan2 yg dok tga sembang nie pelik respon apa. sbb ptnyaan mengejut dan x bermula dgn A, trus ke S.. ;p dia ckp. 'tak.. budak yang ain suka tu bg respon tak' >> show yang dia nak ambil tahu. sikap sebelum nie yang x pernah aku nmpak kat dia. nak ambil tahu sgt tentang org lain.

7. instint. dia ada instint sapa orang yang aku suka bdasarkan klu yang pernah aku bg kat kawan dia. aku bagi klu yang mmg susah diorang nk cari.dia tembak tepat pada individu yang aku suka. dia taw siapa aku suka > kenapa dia tak tembak nama orang lain?? aku taktaw

8. dia tnye kwn .. msg jiwang2 dlm fb tu utk budak laki tu ke?? aik... means dia ambil tahu jugak ttg aku.

9. dia ckp: aku kalau suka / minat kat orang aku x pernah nk bagitaw sesapa, aku diam je... tapi bila aku taw dia suka orang lain.... >> ayat sedih yang menyentuh jiwa aku.

dr 9 petanda diatas aku amatlah yakin yang dia ade feeling kat aku....

so... aku mahu kumpul kekuatan utk face to face dgn dia betul or tak.... KUATKAH AKU BERHADAPAN DGN PERASAAN SENDIRI? UNTUK JUJUR DENGAN DIA TTG PERASAAN AKU PADA DIA


ADAKAH DIA JODOHKU??? > klu diberi pilihan aku akan memilih dia yang kenal keluargaku., dia yang kenal aku masa aku selekeh. dia yang kenal warna sebenar aku dan DIA YANG LIHAT PERUBAHAN AKU.......



 kerna aku mahukan dia yang



perasaan aku skrg nie >> taktaw nak cakap apa sebab aku keliru antara individu yang aku suka dan individu yang suka aku...

betul ke wei ko???> bahasa aku kat dia, aku - ko

No comments: