Friday 30 November 2012

CUKUPKAH SEKADAR MENYINTAI DALAM DIAM

Assalamualaikum...

lama rasanya ambo x menulis dalam blog nie... harinie hari terakhir dlm bulan 11.....
gudbuy november~~~ PLEASE BE NICE WITH ME!!

oke...macam2 jadi dalam bulan november nie pade aku,
dari hal peribadi hinggalah semuanya..
banyak rupanya aku berperang dgn diri sendiri

seperti entry lepas, ade post pasal seorang budak laki nie kan??
siyesly skrg masih x taw status antara dia dan aku..
agaknya TTM lagi sbb aku nie mane nk bkawan dgn lelaki sgt melainkan ada hal...
aku layan budak laki sume sama so orang x dapat detect aku suka sapa sbenarnya...

keluar makan dgn membe laki pun mesti sbb kawan perempuan aku yg ajak....
kira join sajela and kbiasaannya aku malas nk layan dorang bsembang..
lebih baik mendengar kan?? hahahahahaha

kawan2 dok ingat aku suka kejap si A, kejap si B, kejap si C... bila dorang main agak2 aku diam macam meng-iakan dan tidak pula menidakkan....
tp still... dorang xtahu aku suka sapa sebenarnya...

rasanya seumur hidup aku tak pernah keluar makan dgn dia wlaupun makan semeja dalam kumpulan atau kami 2...
memangla die kawan aku tapi aku segan n pasti die pun segan jugak..
jadi.. cukupkah kalau aku suka dia dalam diam je???

terasa bila umur 21 tahun nie macam makin menggatal je...

fakta: ibu and ayah berkahwin 21/12/1986 ketika ibu berumur 21 tahun.... happy anniversery ayah and ibu yang ke-26~~



im still waiting for ur text.....   :: xoxoxo ::

No comments: