Friday 2 March 2012

Cinta jangan Kembali

Assalamualaikum...

cerita cinta syushu... BIARKAN IA BERLALU

maaf incik bee.. syushu citer pasal incik bee ye....

setahun lalu around april kami couple, syushu nie pun bukan nye baik sgt... kenapa nak kapel ek? rase sunyi rasanya.... and... after a few mounth kami break... .

maafkan syushu incik bee... syushu tahu syushu yang telah membuatkan incik bee membuat keputusan tu... syushu tak serius... dalam beberapa bulan kita berkapel cuma sekali kita berbual dlm telefon, itupun kurang 30 minit... dalam seminggu tu boleh dikira berapa kali kita msg... syushu pun sibuk dan malas nak bermsg-msg...salah syushu jugak kan. never serious in relationship. dan kalau incik bee nak taw muka incik bee serupa dengan arwah pakcik syushu...  Alfatihah buat pakcik syushu...

and malam tadi kita msg....

masa tu awak tengah lepakKing dengan kawan kawan awak... sempat juga awak curi masa msg dengan saya ya... but awak cakap untuk saya apa pun boleh.. 'semua pun boleh....' u make me worry.. u make me fell uncomfortable.

saya reply, saya kan kawan awak jea... but... nape awak cakap 'kita xtaw masa hadapan bukan? mungkin sekarang kawan, mana taw esok lusa. sebab awak single, saya pun single'

and saya reply, awak tahu saya single tapi tak taw hati saya single ataupun tak.
saya rasa perlu untuk menerangkan kepada awak,... hati saya telah dimiliki, yes i am MISS SINGLE but my heart has taken by MR Z.

saya cakap hati saya tak single. awak tanya kenapa. awak bold kan KENAPA?  sebab awak rasa menyesal putus dengan saya dulu. but u can accept that my heart not available for anyone but for MR Z. thank you awak.

awak terima dan pesan jika saya rasa terabai awak suruh cari awak dan awak akan tunggu saya. thanks... buat saya harap awak teruskanlah kehidupan awak ya....

insyaallah....

kita akan tetap jadi kawan sampai bila bila... thank u awak kerana sudi jadi kawan saya setelah apa yang berlaku antara kita...


A PRESENT FOR YOU INCIK BEE


notakakicinta : my love story could be story about love.relationship.and passion

2 comments:

cik kaca mata said...

amboii..crita cnta ko yew ain..hehe
so sweet..hehe

syuhadahshukur said...

hehe... tengsQ....